Uppmärksammad

bild 1 (2)

Det gick så fort!
Det kom ett mail och två  timmar senare ringde telefonen- ”Hej, jag skulle vilja göra ett reportage om dig […]”

Oj! Chockad bestämde vi en tid och sedan kom nervositeten!
Först när jag skulle få mitt besök, sedan när jag väntade på min förhandsgranskning…

…och våndan, hjärtklappningen och stressen- tills artikeln skulle komma i tryck!

och

CHOCKEN…
…när jag såg att jag fyllde ut ett uppslag!

bild 2 (3)Jag kommer att berätta mer om mitt projekt om att porträttera Roslagen snart, håll utkik!

(Eller följ min blogg via E.post! Klicka i ”Följ” så får du vidare instruktioner!)

En reaktion på ”Uppmärksammad

Kommentera

