Jag är konstnär- inte fotograf!

Ibland blir inget riktigt som man tänkt sig
Vare sig dagen
Eller
Bilderna

Dessa dagar kan vända
Upp och ner
På ens liv

…eller…
Så kan man tänka positivt

Efter lite reflektion ser man
De nya
Erfarenheterna

IMGP7144

Dessutom
Känner jag en
Tacksamhet

Över att jag
Inte
Är fotograf!

Tack till mina fantastiska modeller för all glädje och alla skratt!
2 reaktioner på ”Jag är konstnär- inte fotograf!

  1. Hej Nadja,
    fin blogg! =) Så mycket mer avancerad än min är.
    När får vi se dina verk utställda i Roslagen igen?
    Jag hoppas att du fokuserar mer på dina penslar och fantastiska målade motiv än på kameraperspektiv.
    Bra text du skrev i april, kan känna precis likadant emellanåt!
    Kreativitet kommer dessvärre definitivt inte på beställning.
    hälsningar
    Anja Lundin

Kommentera

