Jag har hängt mig själv för första gången!

Ja, det känns så!
Jag har hängt upp och hängt ut en del av mig själv
– en del av min själ-
blottat mig…

bild 1

Tänk så svårt det är-tack och lov så var även golvet vitt och jag började med att lägga ut dem- ett estetiskt pussel…

Sedan kom oväntad hjälp från först ett håll och sedan kära vänner från ett annat håll…

bild 2

En liten detalj gör stor skillnad!

Är ni i Norrtälje under helgen så besök mig och 20 andra konstnärer på NoA, Vilhelm Mobergs gata 14.
Öppettiderna är lördag och söndag 11-18.  I Elimkapellet på Tullportsgatan representeras alla 73 deltagande konstnärer med ett verk var- Vernissage i dag 17-19 och öppettiderna är 11-17 på lördag och 11-15 på söndag. 

Välkommen till Konstrundan i Roslagen 2014- jag kommer att finnas på plats i dag under vernissagen och under helgen kommer jag att befinna mig på NoA under de aktuella öppettiderna!

Har ni Instagram så kommer jag att uppdatera en hel del under helgen på @aurorafisherman 
#norrtäljeatteljeförening #NoA # konstrundannorrtälje

Kommentera

